ادارهکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران از راهاندازی سرویس پیشپرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه و اپلیکیشن «مخابرات من» خبر داد. این امکان به مشترکان اجازه میدهد بهصورت غیرحضوری، مبالغی بیشتر از هزینه ماهانه تلفن خود را پرداخت کنند تا در صورت تأخیر یا فراموشی در پرداخت قبض، خط تلفن آنها قطع نشود یا مشمول سلب امتیاز نگردد. کسبوکارها نیز میتوانند با استفاده از این قابلیت، از اختلال در تماسهای ضروری خود جلوگیری کنند
پیشپرداخت قبض تلفن ثابت
ادارهکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران از راهاندازی سرویس پیشپرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه و اپلیکیشن «مخابرات من» خبر داد. این امکان به مشترکان اجازه میدهد بهصورت غیرحضوری، مبالغی بیشتر از هزینه ماهانه تلفن خود را پرداخت کنند تا در صورت تأخیر یا فراموشی در پرداخت قبض، خط تلفن آنها قطع نشود یا مشمول سلب امتیاز نگردد.
با توجه به ضرورت پرداخت بهموقع قبوض تلفن ثابت، این خدمت بهویژه برای مشترکانی که به دلایلی مانند سفر، ساختوساز یا حوادث غیرمترقبه امکان پرداخت بهموقع ندارند، راهحلی کاربردی ارائه میدهد. همچنین، کسبوکارهایی که وابستگی زیادی به خطوط تلفن ثابت دارند، میتوانند با استفاده از این ویژگی، از قطع ناگهانی تماسهای کاری در دورههای میاندورهای جلوگیری کنند.
بر اساس اعلام مخابرات ایران، تمامی مشترکان میتوانند با مراجعه به سامانه «مخابرات من» (my.tci.ir) یا اپلیکیشن مربوطه و پس از تکمیل حساب کاربری، از این امکان استفاده کنند. در صورت وجود مانده بستانکاری در حساب، سیستم بهطور خودکار از این مبلغ برای پرداخت قبوط بعدی استفاده میکند و از قطع خدمات جلوگیری میشود.
این اقدام در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و بهبود تجربه مشتریان مخابرات ایران انجام شده است.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود درباره این خبر را از طریق بخش “دیدگاه” با ما و خوانندگان محترم مجله اینترنتی ناجی بلاگ به اشتراک بگذارید.
نوشته امکان پیشپرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه «مخابرات من» فراهم شد اولین بار در ناجی بلاگ. پدیدار شد.